December 9, 2011

HASRULHASSAN.COM: Kami Blogger Baru


Assalamualaikum. Salam 1 Blogger.

Terasa minggu ni cuma nak join segmen sahaja. Bukan apa, semenjak balik daripada holiday kat Pangkor hari tu, bertambah kemalasan untuk mengupdate entri. Selama tiga hari berholiday, konon-kononnya nak update entri di sana. Tapi memandangkan keadaan laptop yang amat slow disamping wifi hotel yang tidak menentu kehadirannya, maka aku buat keputusan untuk biarkan blog tanpa update terbaru. Jangan risau kawan kawan, lepas ni aku kembali bergiat aktif. Insyaallah gambar holiday akan dikongsikan bersama sama rakan blogger pada entri akan datang.

Berbalik kepada segmen, hasrulhassan kini menganjurkan satu lagi segmen yang dapat membuka ruang pada rakan-rakan blogger yang baru merangkak untuk belajar berjalan, yang sudah berjalan lalu berusaha untuk berlari dan yang sudah berlari untuk terus berlari dan berlari mencapai apa yang dingini.

Aku juga begitu, kini mungkin dalam kategori sudah belajar berjalan yang kini berusaha untuk berlari. Dalam usaha untuk berlari, sokongan amat diperlukan dari rakan rakan seperti hasrul untuk aku terus memecut berlari. Terima kasih HasrulHassan yang sentiasa perihatin terhadap kami blogger blogger kecil.


12 comments:

Entri terkini

Busuk!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...