August 10, 2014

Ultrabook aku !!!

Emmm...

Semalam member ramai ajak main futsal. Niat nak ikut. Tapi nun jauh ke Tok Bali sana tu. Ditambah pula dengan penat aku ke Gong Badak dua hari, malas nak ikut.

Kalau boleh malam ni nak spend time kat bilik yang kononnya mungkin merindui aku ditambah pula keadaan bilik yang serba tak berapa sepah. Hmmm.. Hidup bujang kan?

Dalam masa yang sama kepala otak ni bajetnya nak study untuk exam minggu depan. Haa. Lepas aku naik dari kafe makan selesai semua, tarik drawer ambil laptop aku yang dah 2 hari tak terusik. Nak buka slide kuliah mana yang ada.

Dah bukaaa. Jeng jeng jeng!!!!

Ini diaa,,,,,





ULTRABOOK AKUU,!!!


Yang ni dah tinggal saki baki yang ada. Masa buka mula mula tadi, macam habuk atas lantai bersepah semut berlari atas laptop aku.

Tepuk dahi tepuk dahi.

Habis buang semua semut yang nampak kat sekitar laptop. Bersih dah. Tarik semula drawer tempat aku simpan laptop tadi. Perh! Memang laluan dia. Depaa jadikan laptop aku R&R depa kot. Kasi bersih dulu drawer tu.. Ada panas hati sikit. Mana taknya bila sebelum ni makanan yang aku simpan buat breakfast & supper depaa taram. La nii pulak laptop aku pun mereka nak taram.

Huh! Selesai bersih dua dua benda, cuma buat masa ni aku tak berani lagi nak on laptop ni. Takut ada lagi saki baki yang masih ber "RnR" dalam tu. Naya aku takut short pulak kat motherboard.

Sabaq sabaq! Huh!

posted from Bloggeroid

No comments:

Post a Comment

Entri terkini

Busuk!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...