January 7, 2013

Giveaway NewYear 2013 JiwarOsak




Tahun 2013 kini membuka lembarannya untuk hari ketujuh.
Pengalaman tahun lalu amatlah sesuai untuk kita jadikan panduan dalam mendepani cabaran dalam hari hari di tahun baru ini.
SELAMAT TAHUN BARU 2013 diucapkan pada semua readers blog HansMohd dan peserta-peserta giveaway 2013 anjuran blogger JiwaRosak.

Di tahun baru, azam yang juga bertukar yang baru, patutlah kita istiqamahkan usaha dalam mencapainya.
Mungkin azam tahun baru kita tahun ini nak jadi seorang blogger yang disenangi rakyat. Eh? Disenangi blogger lain. Dan seterusnya dapat sama sama menaikkan nama blog antara satu sama lain.

Jadi inilah masanya yang sesuai. Join sama dengan kami dalam  Giveaway NewYear 2013 by JiwarOsak.



Syarat penyertaan yang sungguh mudah, boleh tengok pada blog JiwaRosak.com. Apa yang membuatkannya bertambah menarik bila ramai yang bermurah dan berbesear hati untuk sponsor hadiah-hadiah dalam giveaway ni.

Jom kita kira berapa ramai sponsor untuk giveaway ni.



Dan seronoknya, cuma tag tiga orang blogger lain dan buat beberapa syarat lain kita boleh dapat Brooch. Semua peserta dapat!Kita review blogger yang di tag. Blogger 1, Blogger 2, Blogger 3

Terima kasih buat reader blog HansMohd yang baca enty disini selama adanya dalam bermulanya dalam dunia blogging hingga kini. Dah baca entry HansMohd, ringan ringankanlah jari untuk tekan butang "Follow" di blog dan twitter.
 

10 comments:

  1. wah2... ramainya sponsor... ekekek... yg paling mahal kat blog ni header dia... i like... semoga berjaya di pilih sebagai pemenang...

    ReplyDelete
  2. Banyak betul sponsor2 giveaway nie. Mesti hadiah dia masyuk...

    ReplyDelete
  3. hye
    dr GA yg same ^^
    http://iema90.blogspot.com/2013/01/giveaway-newyear-2013-jiwarosak.html

    ReplyDelete

Entri terkini

Busuk!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...