December 7, 2012

Warkah buat sahabat

Buat rakan seperjuangan,
Teman yang aku cinta,
Sahabat yang setia,


Sahabat,


Hari-hari berlalu kita bersama,


Kisah suka duka terukir dijiwa,
Tanpa kita sedari perpisahan tiba,

Indahnya sebuah pertemuan,
Pastinya ada perpisahan,


Hiba dihati,
Sayu merasai,

Teman,

Kupasti merindui,
Setiap kenangan,
Terpahat di jiwa,
Pahit manis,
Yang kita lalui,
Tetap berharga,


Satu pengharapan,
PadaMu Ya Tuhan,
Moga ukhuwah kita,
Selamanya berkekalan.


PadaMu juga,
Aku menadah tangan,
Moga mereka,
Sentiasa dalam lindungan.

Amin Ya Rabb!



Selesainya perjalanan SPM, dan kini aku tinggalkan sekolah, kawan-kawan dan pengalaman. Hanya ini yang aku mampu luahkan untuk kawan-kawan aku. Moga kita bertemu di lain masa. Selamat Maju Jaya.




No comments:

Post a Comment

Entri terkini

Busuk!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...