December 10, 2012

Tiga menantu setan

Alhamdulillah baru lepas solat maghrib dan baca Al Quran. (eh, aku solat pukul 7.30 tadi)

Solat dipertengahan cerita slot akasia TV3.

Cerita mula pukul 7, time tu aku dinner sambil tengok tv.

Pukul 7.30 tepat, iklan muncul terus aku ambil wudhuk dan solat.

Selesai solat, sambung balik citer ni.

Peminat fanatik slot Akasia Cinta Itu Milikmu. (ke peminat fanatik Emma Maembong? Dua-dua kot)

Makin dilayan cerita ni, makin menggugat emosi aku.

Mana taknya bila bapak Rania dibunuh dengan Dinie.

Menantu tak guna. Lagi dua orang menantu pulak bersubahat curi baby Rania.

Tapi seriously aku suka jalan ceritanya.

Rating yang boleh aku bagi, 4/5

Azan Isyak pun dah berkumandang.

Selamat menunaikan solat isyak.


Cun kan awek gua?






No comments:

Post a Comment

Entri terkini

Busuk!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...