June 25, 2011

Maharaja Lawak : Tahniah kepada juara [SEPAH]


Selepas 13 minggu Maharaja Lawak bersiaran, akhirnya ia dah melabuhkan tirainya malam tadi pabila KUMPULAN SEPAH dinobatkan sebagai juara. Tahniah laa buat mereka. Dan kepada kumpulan JOZAN,kumpulan kegilaan ramai dalam kalangan member-member aku, jangan kecewa. Even dapat naib johan, tapi JOZAN tak pulang dengan tangan kosong. RM250k. Perh! banyak tu..  Kalau aku la, esoknye terus kawen. Hidup senang lenang. Itu aku la.. 

Dari malam tadi aku tunggu video-video ML kat youtube, sebab kat rumah aku takde ASTRO. (Boikot Astro!) Hehe..  tade la.. Baru sekarang dapat tengok. Kalau sesape yang senasib dengan aku, boleh la tengok ML kat bawah nie.. Jom kite layan ML. 




SELAMAT MENONTON =)











Sebarang undian telah terlambat..  Kahkahkah..  Padan muka aku. 

No comments:

Post a Comment

Entri terkini

Busuk!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...