March 4, 2015

Catuan Masa


Biasanya 7 minggu awal kuliah, life as a student tu tak rasa sangat.

Pergi kelas dan balik kelas. Rutin tu hanya sekadar rutin.

Lepas 7 minggu seterusnya baru pecut dengan kelas ganti, assignment, midterm dan sebagainya.


Cuma beza untuk semester akhir diploma aku ni.

Minggu pertama dah pulun banyak benda kena buat.

Komitmen dengan Final Year Project perlu dipergiat.

Walaupun diri ni masih alpa dengan keseronokan join macam macam program dan meeting.


Tapi..

Kali ni aku rasa perlu betul betul fokus dengan FYP aku.

Biar siap dengan sempurna.

Dan impian aku,..

Aku nak sarungkan jubah konvo kat mama.

Nak pakaikan topi konvo kat atas kepala mama.

Ini janji anak mama.



No comments:

Post a Comment

Entri terkini

Busuk!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...