September 15, 2012

Merindui mu =')



Indahnya ciptaanMu Ya Allah,
Meskipun dia ibarat permata yang tersergam indahdalam hiasan kaca,
Sungguh aku igin memilikinya,
Bukan kekasaran dengan memecahkan kacanya,
Tetapi kelembutan dan kesabaran dalam mencari kunci yang bisa membuka pintunya,
Kerna itulah satu-satunya cara untuk memiliki hatinya.

Ya Allah,
Kau jagalah dia,
Kau peliharalah dia,
Dari segala noda dan dosa,
Dari bermacam jenis syaitan yang bertopengkan manusia,


Yang hanya mahu memuaskan serakah nafsunya.

Wujudkanlah rasa yang lahir dalam hatiku ini ke dalam hatinya yang suci,
Alirkanlah perasaan ini sepertimana darah yang mengalir dalam tubuhnya serta detakan nadi-nadi,
Agar kami saling mencintai,
Atas dasar cinta yang murni,
Ku tahu dialah cinta sejati,

Yang bisa menemaniku hingga mati.

Dalam beribu bunga yang tumbuh ditaman,
Hanya engkaulah sekuntum yang subur mekar dihati,
Ku seakan tahu isi hatinya,
Dia sememangnya menyimpan perasaan,

Aku tahu dia malu.

Cuma aku ingin kau tahu.
AKU CINTAKAN KAMU !



Luahan buatmu yang terindah.





p/s : khas buat yang sedang bercinta



***
Setelah sekian lamanya aku berhenti update blog, kini kembali semula padanya yang menjadi tempat aku meluahkan segala yang terpendam dalam hati.

Seingat aku, hari ni 15 Sept bersamaan 28 Syawal. Sesempatnya yang masih belum terlambat diucapkan Salam Aidilfitri pada semua yang rasanya sudah basi perkataan itu. Inilah kesempatan yang aku ada sebab terpaksa menjalani kehidupan sebagai calon SPM.

Wish me luck!

No comments:

Post a Comment

Entri terkini

Busuk!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...