October 5, 2011

69 - 96 : Tunggang terbalik




Assalamualikum, Salam Sejahtera & Salam 1 Malaysia.

Kembali bertemu blogger-blogger Malaysia yang sudi mengunjung blog aku ini. Buat permulaan, ini saja yang dapat aku banggakan. Entry bawah 100 dan juga follower. Tapi hari ini memang satu kebetulan. Post aku kini telah mencapai 69 manakala follower seramai 96. Haha..  Tunggang terbalik? Apa-apa pun terima kasih kepada rakan-rakan blogger yang lain kerana sudi mengunjungi serta menjadi follower. Terima kasih juga kepada blogger-blogger yang buat bermacam-macam segmen untuk menarik aku menyertainya. Mereka adalah penyumbang kepada semua itu.

Terima kasih sekali lagi aku ucapkan. Sebelum tu aku nak minta maaf kepada blogger-blogger yang masih aku belum kunjungi blognya. Sibuk sikit.

p/s: Jomlah join ChurpChurp..  


















No comments:

Post a Comment

Entri terkini

Busuk!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...