September 18, 2011

"Selamat Tinggal SAYANGKU"



Selamat tinggal.. Selamat tinggal.. dan Selamat tinggal.. Janji akan ku kotakan petang ini..

Kepada :-


  • Aan Pro


- Twitter dan blog aku still active. Bukan apa, benda dua alah tu tak memberi impak yang besar pun dalam masalah aku. So...  Biarkan..  



  • Miss A




- Budak seko nih memang taksabar tunggu aku deactivate account. Takpa. Aku akan tunaikan janji aku patang nanti. Terima kasih atas sokongan mu! 



  • Najwa


- Selamat tinggal kawan. Ingat pesan aku. Jangan sedih-sedih. Apa-apa hal contact aku kat maklumat yang aku bagi malam tadi. =)




  • Selamat tinggal semua. Kalau ada apa-apa hal, just cari aku disini :-


gmail : muhammadhafizzuddin@gmail.com
yahoomail/yahoomessenger : udin7795@yahoo.com
phone number : **********/********** (kepada sesiapa yang tahu number aku boleh contact di phone) 





SELAMAT TINGGAL FACEBOOK!!!










* BERSAMBUNG







No comments:

Post a Comment

Entri terkini

Busuk!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...