August 7, 2011

Tragedi Tarawih

Assalamualaikum. 
Salam ukhuwah, Salam Ramadhan & Salam 1 Malaysia..


Alhamdulillah, hari ini kita dah menjalani ibadah puasa untuk hari yang ketujuh. Seperti entry aku semalam (sini), Diari Ramadhan Aku untuk edisi 07/08/2011 seperti berikut :-

Pagi

Siapkan homework

Petang

Kembali dengan homework juga.

Malam

Tarawih la...  Macam biasa..




p/s : Hari ini lebih baik dari semalam.. Kalau semalam kerja aku hanya tidur, tidur dan tidur..  tapi hari ini aku berubah..  Hehee...


Bila cakap pasal tarawih, malam tadi punya story..  Huh!!! Sangat mencuakkan aku...  Chelsea aku hampir dipijak oleh jemaah yang ada kat masjid..


???
HAPE KEMENDA CHELSEA TU..






Okay!
malas nk citer panjang panjang..
SELAMAT BERBUKA !!! 





No comments:

Post a Comment

Entri terkini

Busuk!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...