August 29, 2011

Menjelang Ramadhan Terakhir, maka Syawal pun bakal tiba.

Assalamualaikum..  Selamat pagi dan selamat menjalani ibadah puasa yang terakhir semua.. Dikesempatan masa yang tak seberapa banyak ni, aku nak ucapkan SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI, MAAF ZAHIR BATIN . Andai ada tersalah silap, jaluk dingapuro yoo....  Menjelang raya ni, aku sibuk dengan macam-macam persiapan..  Anyam ketupat laa.. Macam-macam lagi..  Sorry tak dapat upload gambar aktiviti aku menjelang raya nie..  

Haih! kebas tangan dok menganyam ketupat..  Tahun ini dalam rekod.. Aku telah menganyam 10 biji ketupat dalam satu malam sahaja...  Jadi, sesape yang nak belajar anyam ketupat tu bolah la ambil tutorial dari aku..  huahuahua.. Bayaran akan dikenakan..

Ucapan Hari Raya untuk pembaca-pembaca sekalian.  =)


Bagi yang nak balik ke kampung, berhati-hati dijalan raya. Patuhi undang-undang. Pandu cermat jiwa selamat.





No comments:

Post a Comment

Entri terkini

Busuk!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...